A legújabb patch teljesítménybeli javulást hoz a Capcom játékában Microsoft konzolokon.
A Digital Foundry igazi megmondó médiává vált az utóbbi években, s ennek bizony egyszerre vannak pozitív és negatív vetületei is. Ha ők valamit magasztalnak, akkor az a mennybe megy, ha viszont lehúzzák, akkor minden fórumhuszár ezen fog lovagolni. Azt tegyük hozzá, hogy a meglátásaik abszolút valósak, de azt is, hogy a játékosok jó részének sokszor bizony mindez fel se tűnne, ha az Eurogamer különítménye nem hívná fel rá a figyelmet.
Így járt a Resident Evil 3 is, egész pontosan annak Xbox One verziója, amely a kritika szerint nem tudta tartani a folyamatos 60 FPS képfrissítést. A probléma forrása leginkább az volt (legalábbis One X-en), hogy a játék 4K-ban futott, míg a rivális PS4 Pro ugye csak kisebb felbontásban. A Capcom most ezt orvosolta egy javítással, melyben Xbox One X-en is levették a megjelenítést 2880×1620-re, mely elhozta ezen a platformon is a zökkenőmentes frame rate-et. Ha valakit tehát csak ez tartotta vissza a beszerzéstől, az bátran belevághat most már, hiszen a játék elég jó móka, ahogy mi is megírtuk.
Szólj hozzá!